miércoles, 1 de junio de 2016

Destí: Màlaga

Estic planejant un viatge a Màlaga, ja que aviat és la festa de Sant Joan i m'han explicat que a les platges hi ha molt d'ambient i és molt maco. També tinc ganes de relaxar-me i provar els “espetos” d'algun “chiringuito”. M'agradaria agafar un autobús turístic per conèixer la zona i instal·lar-me en un hotel cèntric. Per planificar-ho bé he triat las següents webs:

http://www.booking.com/ : aquesta pàgina m'ha permès veure diferents hotels, els preus i l'opinió de persones que hi han estat.

http://www.emtmalaga.es/emt-classic/home.html : en aquesta pàgina he trobat les línies d'autobús, les tarifes i els horaris.

https://www.getyourguide.es : en aquesta web hi ha diferents propostes de museus, visites guiades, etc. També hi ha informació sobre els seus preus i permet comprar les entrades.

M'han explicat que Màlaga és molt especial, ja tinc ganes d'anar-hi. Espero que vosaltres també us animeu.

"Espetos" fets a la platja.

viernes, 20 de mayo de 2016

Passeig per Roma

Fa dos anys vaig anar uns dies a Roma amb la meva família. Aquest viatge em va agradat molt, per això us explicaré la ruta que vam fer pel centre de Roma.
Després d'esmorzar vam agafar el metro i vam anar fins al Coliseo, una construcció que és considerada una de les 7 meravelles de la humanitat. A continuació, ens vam dirigir cap al Foro Romano, un lloc molt bonic per passejar i fer alguna fotografia de record. Tot seguit vam caminar fins a la Piazza Venezia, que va ser construïda a principis del segle XX com a homenatge a Víctor Manuel II. Després de contemplar aquesta fantàstica mostra arquitectònica ja teníem gana i vam decidir dinar en un restaurant de la Via delle Muralle. Vam menjar una pizza deliciosa. Amb la panxa plena, vam anar cap a la Fontana di Trevi. Aquesta és una de les fonts més famoses del món, estava plena de turistes que es posaven d'esquena i llençaven la moneda a la font, tal com mana la tradició si vols tornar a visitar Roma. Continuant la passejada de tarda vam arribar al Panteó i a la Piazza Navona vam fer fer un capuccino per carregar energies. Per últim, vam dirigir-nos cap a la Ciutat del Vaticà, on ens esperava la magnífica i grandiosa Piazza di San Pietro. Vam tornar cap a l'hotel en metro, cansats però molt contents.
El dia pel centre de Roma va ser intens, però molt ben aprofitat. Roma és una ciutat amb molt d'encant, us recomano que la visiteu.

Coliseo romà
Piazza Venezia
Fontana di Trevi

jueves, 28 de abril de 2016

LA GORGA D'EN VILÀ, UN LLOC MOLT RELAXANT

Gorga d'en Vilà

Aquesta fotografia és de la Gorga d'en Vilà, una gorga molt bonica que es troba a Santa Coloma de Farners, el poble dels meus tiets. He triat aquest lloc perquè m'agrada molt anar-hi tot passejant quan fa bon temps, sobretot a la primavera, quan hi ha molta aigua.
Aquest paisatge és molt relaxant i agradable de veure, és un paisatge natural i bastant net i acolorit. En primer terme s'hi veu un pont, acompanyat d'una cascada situada al fons de la imatge. A l'entorn d'aquesta hi ha roques verdoses i arbres molt alts.
Us recomano visitar-lo perquè és molt tranquil·litzant i s'hi es para atenció s'hi escolten molts sons de la naturalesa; l'aigua, els ocells, les granotes, etc.

viernes, 15 de abril de 2016

En aquest blog m'agradaria aconsellar-vos sobre viatges, ja que viatjar és una altra manera de conèixer cultures i enriquir-se personalment. Espero que les meves experiències us serveixin per gaudir més de les vostres escapades.